« All Evenementen

• Dit event is voorbij.

Jonge solisten op het podium

15 februari 2015

Zondagvoormiddag om 10u.

Wij willen graag ook nog eens deze puike organisatie promoten, die uitgaat van de WMV zelf en waarbij elke (jonge) muzikant een solowerk kan uitvoeren voor onze eigen mensen, desgewenst vakkundig begeleid op de piano door Pieter Tiegem. Zoals vorig jaar gebleken is zal het er ook nu weer ietwat gemoedelijker aan toe gaan dan op de Vlamo-wedstrijden. Wat intiemer. Voor zij die zich door zo’n groot podium, en bovendien op een vreemde locatie, nog wat te geïntimideerd voelen wordt de drempel wat lager gelegd.

We betrachten meer vertrouwdheid en een grotere betrokkenheid vanwege onze eigen leden van de WMV. Gemeenzaam aperitief time nadien in de bar ook!! Of in een nieuwe bar in wording, gezellig samenzijn ...

Na het optreden krijg je feedback en een gemotiveerd verslag van een professionele jury. Een flink duwtje in de rug dus, en... op een ferm applaus van ons, en jullie ouders en leraren, kan je sowieso alvast rekenen.

Dit optreden kan je mogelijk ook zien als voorbereiding op de Vlamo-wedstrijd, maar dat moet niet per se. En om alle terughoudendheid helemaal weg te nemen zal er in januari of begin februari een repetitiemoment georganiseerd worden.

Volgende muzikanten zijn ingeschreven:

Nienke Vansteenkiste

Marie Guilbert