« All Evenementen

Concert de Spil

29 maart 2015

poster3

Reeds meer dan 10 jaar kiest Koninklijke Harmonie de Kunstvrienden ervoor te concerteren in Cultureel Centrum De Spil te Roeselare. Dit is voor de Winkelse Muziekvereniging (WMV) het muzikale hoogtepunt van het werkjaar.  De zaal is met zijn ± 800 zitplaatsen en uitstekende akoestiek een uitgelezen locatie om een orkest als Harmonie De Kunstvrienden te ontvangen. De voorgaande jaren koos Harmonie De Kunstvrienden telkens voor een centrale gast of vedette. Vorig jaar werd het over een andere boeg gegooid en kozen De Kunstvrienden voor een totaalconcept nl. “Words on Musical Vibrations”. Een schot in de roos bleek achteraf…

Maar liefst 500 toeschouwers waren getuige van een totaalspektakel vol sfeer en muzikale beleving. Dit jaar staat alles in teken van het klimaat, globale opwarming, ... Meer en meer worden we via diverse media er attent op gemaakt bedachtzamer om te gaan met bepaalde zaken die ons klimaat in gevaar kunnen brengen.

Na een klassiek eerste deel zal Harmonie De Kunstvrienden tijdens het tweede deel van het concert u onder de vorm van muziek, woord, dans en projectie kennis laten maken  met de vier basiselementen van de astrologie nl.  vuur, aarde, lucht en water en wat het gevolg van onze samenleving zal zijn op deze oerelementen binnen 50 jaar…  Kortom mis dit totaalspektakel niet en kom naar CC De Spil op 29 maart 2015 om 17u30!  Het wordt weer genieten!

VVK-ADD €15, VIP €50 Kaarten te verkrijgen via kaarten@winkelsemuziekvereniging.be, 0472 12 03 78, via bestuursleden en muzikanten of via onderstaand contactformulier.

Datum:
29 maart 2015